*001783295
*00520230310150255.0
*007ta
*008090904s1985 no# 000 0 nno d
*00901249cam a2200325 c 4500
*015 $a8504831$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998510571794702201
*035 $a(NO-LaBS)14941022(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)851057179
*035 $a851057179-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a159.964.2
*08274$a150.195$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aCc 501$2ubtkl/2
*1001 $aRekdal, Bjarte$d1942-2016$0(NO-TrBIB)90277928$_21911200
*24510$aSignifianten, farsmetaforen og skjema L$cBjarte Rekdal
*260 $aVolda$bMøre og Romsdal distriktshøgskule$c1985
*300 $a34 s.
*4901 $aPublikasjon / Møre og Romsdal distriktshøgskule, Volda, Barnevernsstudiet$v10
*500 $a1. utgave samme år
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-06-17
*650 7$aPsykoanalyse$2tekord$_187140400
*653 $apsykoanalyse$afreud$ateori$_105616900
*830 0$aPublikasjon (Møre og Romsdal distriktshøgskule (Volda). Barnevernsstudiet : trykt utg.)$x0802-9814$v10$w998441284064702201$_21911300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016061708108$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998510571794702202$b2021-11-14T20:49:39Z$z998510571794702202
^