Læring i organisasjoner og betydning for relasjonsmarkedsføring
av Harald BiongInngår i serie: Working paper series NiM (WP 98-02)
Biong, Harald Bok Bokmål utgitt 1998
Biong, Harald Bok Bokmål utgitt 1998
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001802692 *00520250613141310.0 *007cr *007ta *008110826s1998 no 000 u nob d *00901088cam a2200265 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999807533924702201 *035 $a(NO-LaBS)14189546(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100097774 *035 $a(NO-TrBIB)980753392 *035 $a980753392-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300 *24510$aLæring i organisasjoner og betydning for relasjonsmarkedsføring$cav Harald Biong *260 $aSandvika$bNorwegian Institute for Research in Marketing$c1998 *300 $a15 bl.$bfig. *4901 $aWorking paper series NiM$vWP 98-02 *500 $aNotat utarbeidet for NiMs Relasjonsforum, oktober 1995 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-12-14 *588 $aKatalogisert etter omslag *830 0$aWorking paper series NiM (trykt utg.)$x0805-942x$vWP 98-02$w999109453904702201$_26805200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009121404090$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999807533924702202$b2021-11-14T20:51:06Z$z999807533924702202 ^