Kompendium i markedsføring
utviklet for Næringsakademiet av Carl Borge-Andersen, O. N. Ødegård, Helge Onsum ; red. Carl Borge-Andersen, Alf BendiksenBorge-Andersen, Carl
Bok Bokmål utgitt 1993
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001807154 *00520250613134821.0 *007cr *007ta *008100520s1993 no 000 u nob *00901118cam a2200277 c 4500 *019 $bl *020 $a8245100560 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999320440774702201 *035 $a(NO-LaBS)15254765(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101122969 *035 $a(NO-TrBIB)932044077 *035 $a932044077-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aBorge-Andersen, Carl$0(NO-TrBIB)90115542$_39880700 *24510$aKompendium i markedsføring$cutviklet for Næringsakademiet av Carl Borge-Andersen, O. N. Ødegård, Helge Onsum ; red. Carl Borge-Andersen, Alf Bendiksen *260 $aOslo$bNæringsakademiet$c1993 *300 $avi, 220 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-05-20 *7001 $aBendiksen, Alf$0(NO-TrBIB)90712291$_107596400 *7001 $aOnsum, Helge$0(NO-TrBIB)90711569$_39880800 *7001 $aØdegård, O. N.$0(NO-TrBIB)90711568$_39880900 *7102 $aNæringsakademiet$0(NO-TrBIB)90699808$_13972300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008011400055$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999320440774702202$b2021-11-14T20:51:22Z$z999320440774702202 ^