Kompendium i markedsføring : markedsspillet, medieplanlegging og byråkontakt
C. Borge-Andersen, O.N. Ødegård, H. Onsum m.fl.Borge-Andersen, Carl
Bok Bokmål utgitt 2000
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001809750 *00520250613113623.0 *007cr *007ta *008091022s2000 no 000 u nob *00901102cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a8256248467 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990002037424702201 *035 $a(NO-LaBS)15191249(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)000203742 *035 $a(NO-TrBIB)092071740 *035 $a000203742-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aBorge-Andersen, Carl$_48872700 *24510$aKompendium i markedsføring :$bmarkedsspillet, medieplanlegging og byråkontakt$cC. Borge-Andersen, O.N. Ødegård, H. Onsum m.fl. *250 $a2. utg. *260 $aBekkestua$bNKI fjernundervisningen$c2000 *300 $a175 s.$bill. *500 $aPå omslaget: Næringsakademiet *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-04-15 *7001 $aOnsum, Helge$0(NO-TrBIB)90711569$_39880800 *7001 $aØdegård, O. N.$0(NO-TrBIB)90711568$_39880900 *7102 $aNæringsakademiet$0(NO-TrBIB)90699808$_13972300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009022304053$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990002037424702202$b2021-11-14T20:51:32Z$z990002037424702202 ^