*001832267
*00520230401062653.0
*007cr
*007ta
*008150925s1996 no# 000 0 eng d
*00901347cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999624029074702201
*035 $a(NO-LaBS)13820385(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093244215
*035 $a(NO-TrBIB)962402907
*035 $a962402907-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a65(08)
*080 $a658.8
*1001 $aSandvik, Kåre$d1967$0(NO-TrBIB)4033604$_52473100
*24510$aRoutes to customer retention :$bthe importance of customer satisfaction, performance quality, brand reputation and customer knowledge$cby Kåre Sandvik, Kjell Grønhaug, Frank Lindberg
*260 $aBodø$bSiviløkonomutdanningen i Bodø, Høgskolen i Bodø$c1996
*300 $a15, 6 bl.
*4901 $aWorking paper / Siviløkonomutdanningen i Bodø$vno. 6119/96
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-06
*588 $aKatalogisert etter omslag.
*7001 $aGrønhaug, Kjell$d1935-$0(NO-TrBIB)90103624$_14476500
*7001 $aLindberg, Frank$0(NO-TrBIB)90585597$_25034400
*830 0$aWorking paper (Siviløkonomutdanningen i Bodø : trykt utg.)$x0803-9712$vno. 6119/96$w998903529174702201$_16654800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009080601108$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999624029074702202$b2021-11-14T20:52:55Z$z999624029074702202
^