Serviceledelse : prinsipper for effektiv markedsføring og ledelse av serviceforetak
Tor Wallin AndreassenAndreassen, Tor Wallin
Bok Bokmål utgitt 1995
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001843145 *00520231227070535.0 *007cr *007ta *008150302s1995 no# 000 0 nob *00901768cam a2200505 c 4500 *015 $a9513347$2nbf *019 $bl *020 $a8241704887$qh.$cNkr 298.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999500278204702201 *035 $a(NO-LaBS)538940(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100264956 *035 $a(NO-TrBIB)950027820 *035 $a950027820-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a338.46 *080 $a658.64 *08274$a658.8$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aAndreassen, Tor Wallin$d1955-$0(NO-TrBIB)90389542$_14974300 *24510$aServiceledelse :$bprinsipper for effektiv markedsføring og ledelse av serviceforetak$cTor Wallin Andreassen *250 $a2. utg. *260 $aOslo$bAd notam Gyldendal$c1995 *300 $a383 s.$bill. *500 $a1. utg. 1993 *500 $aOpplagshistorikk: 2. utg., 2. oppl. 1998 (Nkr 330.00) *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2008-03-07 *650 2$aLeadership$_10887600 *650 2$aMarketing$_13018600 *650 2$aOrganization and administration$_10698400 *650 2$aPublic Relations$_11786800 *650 7$aMarkedsføring$2ordnok$9nob$_186706400 *650 7$aNorge$aordnok$_123914400 *650 7$aServiceindustri$2tekord$_185601100 *650 7$aadministrasjon$2ordnok$_185576800 *650 7$aledelse$2ordnok$_185576900 *650 7$alærebøker$2ordnok$_185511500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008030700096$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8241704887 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788241704888 *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *961 $a212$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999500278204702202$b2021-11-14T20:53:40Z$z999500278204702202 ^