*001846822
*00520230304172255.0
*007cr
*007ta
*008130417s1974 no# 000 0 nob d
*00901687cam a2200397 c 4500
*015 $a7402884$2nbf
*015 $a7405412$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990619014234702201
*035 $a(NO-LaBS)13401884(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)061901423
*035 $a(NO-TrBIB)121733300
*035 $a061901423-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*08274$a334$qNO-OsNB$23/nor
*1001 $aSchulz, Carl-Erik$d2008$0(NO-TrBIB)90260425$_20654700
*24510$aForbrukersamvirkelagets prisfastsetting og funksjon i markedet =$bPrice fixing and marketing function of a consumer cooperative$cav Carl-Erik Schulz
*24631$aPrice fixing and marketing function of a consumer cooperative
*260 $aÅs$bNorges landbrukshøgskole, Institutt for driftslære og landbruksøkonomi$c1974
*300 $a2 bl., 40 s.$bfig.
*4901 $aMelding / Norges landbrukshøgskole, Institutt for driftslære og landbruksøkonomi$vNr 34
*500 $aSammendrag på engelsk og norsk
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-06-16
*650 7$aConsumer cooperatives$2agrovoc$_190319800
*650 7$aConsumers$2agrovoc$_186672300
*650 7$aMarketing techniques$2agrovoc$_190015000
*650 7$aMarkets$2agrovoc$_186642000
*650 7$aNorway$2agrovoc$_185502900
*650 7$aPrice fixing$2agrovoc$_187500100
*830 0$aMelding (Norges landbrukshøgskole. Institutt for driftslære og landbruksøkonomi : trykt utg.)$x0567-4697$vNr 34$w999304433814702201$_13369800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012052308012$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990619014234702202$b2021-11-14T20:53:52Z$z990619014234702202
^