Reklame over alle grenser - tverrkulturell markedskommunikasjon
Tom Rosendahl og Rune BjerkeRosendahl, Tom · Bok · Bokmål · utgitt cop. 1998
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001848640 *00520231229031943.0 *007cr *007ta *008140129s1998 no 000 0 nob *00901744cam a2200421 c 4500 *015 $a9807587$2nbf *019 $bl *020 $a8245605123$qh.$cNkr 320.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999803529244702201 *035 $a(NO-LaBS)15125157(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)092117775 *035 $a(NO-TrBIB)980352924 *035 $a980352924-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a659.1 *08274$a659.1$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aRosendahl, Tom$d1954-$0(NO-TrBIB)90531707$_16630300 *24510$aReklame over alle grenser - tverrkulturell markedskommunikasjon$cTom Rosendahl og Rune Bjerke *260 $aOslo$bCappelen akademisk forl.$ccop. 1998 *300 $a181 s.$bill. *500 $a"Boken inngår i en tverrfaglig serie tilknyttet utviklings- og forskningsarbeid i regi av Senter for kunnskapsledelse og organisasjonslæring" - Omslaget *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 1998 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-04-20 *536 $aStøttet av Det faglitterære fond *650 7$aReklame$0(NO-TrBIB)HUME07756$2humord$_185753800 *7001 $aBjerke, Rune$d1960-$0(NO-TrBIB)90207250$_11133700 *7102 $aSenter for kunnskapsledelse og organisasjonslæring$0(NO-TrBIB)98026429$_111016400 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009030900169$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8245605123 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788245605129 *901 $a90 *913 $aNFFO$bNB *913 $aNorbok$bNB *961 $a212$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999803529244702202$b2021-11-27T03:22:24Z$z999803529244702202 ^