Mediebyråenes rolle og betydning for konkurransen i markedene for annonsering
utarbeidet for KonkurransetilsynetInngår i serie: ECON-rapport (2005:022)
Bok Bokmål utgitt 2005
Bok Bokmål utgitt 2005
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001863493 *00520250613113405.0 *007ta *008131126s2005 no 000 u nob d *00901116cam a2200265 c 4500 *019 $bl *020 $a8276457681$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990509122324702201 *035 $a(NO-LaBS)14172446(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)050912232 *035 $a050912232-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *24500$aMediebyråenes rolle og betydning for konkurransen i markedene for annonsering$cutarbeidet for Konkurransetilsynet *260 $aOslo$bECON Analyse$c2005 *300 $a50 bl.$bill. *4901 $aECON-rapport$v2005:022 *500 $aProsjektnr : 43630 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-09-04 *653 $ameglervirksomhet$areklamebyråer$apr$_112247000 *7102 $aKonkurransetilsynet$0(NO-TrBIB)90748302$_31822800 *7760 $tMediebyråenes rolle og betydning for konkurransen i markedene for annonsering$w991005102214702201 *830 0$aEcon-rapport (trykt utg.)$x0803-5113$v2005:022$w999114841754702201$_13384500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012090408225$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990509122324702202$b2021-11-14T20:54:58Z$z990509122324702202 ^