Oppgåver
Inngår i serie: Marknadsføring 2
Almaas, Torkild Bok Nynorsk utgitt c1997
Almaas, Torkild Bok Nynorsk utgitt c1997
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001877524 *00520230401090215.0 *007cr *007ta *008130902s1997 no# 000 u nno *00901224cam a2200313 c 4500 *019 $bl *020 $a8202161061$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999716209704702201 *035 $a(NO-LaBS)32555274(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100045731 *035 $a(NO-TrBIB)971620970 *035 $a971620970-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *044 $cno *1001 $aAlmaas, Torkild$d1943-$0(NO-TrBIB)90606636$_13503000 *245 $aOppgåver *250 $a2. utg., nynorsk *260 $aOslo$bCappelen undervisning$cc1997 *300 $a150 s.$bill. *490 $aMarknadsføring 2 *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 1997 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-01-07 *653 $amarkedsføring$avideregående$alærebøker$_45224100 *800 $aAlmaas, Torkild$tMarknadsføring 2$w(NO-LaBS)400048(tnr)$_172083300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009120800133$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8202161061 *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999716209704702202$b2021-11-14T20:56:02Z$z999716209704702202 ^