Consumer search behavior : an exploratory study of decision processes among newly-married home-buyers
by Johan ArndtArndt, Johan
Bok Engelsk utgitt 1972
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001882520 *00520230312162229.0 *007cr *007ta *008150323s1972 no# 000 u eng d *00901096cam a2200289 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999102084844702201 *035 $a(NO-LaBS)14041285(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)143162543 *035 $a(NO-TrBIB)910208484 *035 $a910208484-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a659.113.25 *080 $a659.113.252 *084 $aM 40.212$2oosk *1001 $aArndt, Johan$d1937-1986$0(NO-TrBIB)1027609$_26779300 *24510$aConsumer search behavior :$ban exploratory study of decision processes among newly-married home-buyers$cby Johan Arndt *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c1972 *300 $a39 s.$bill. *500 $aOver tittel: Fondet for markeds- og distribusjonsforskning *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-07-01 *7102 $aFondet for markeds- og distribusjonsforskning$0(NO-TrBIB)90131531$_11665200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014070105084$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999102084844702202$b2021-11-14T20:56:25Z$z999102084844702202 ^