*001889134
*00520230331145306.0
*007cr
*007ta
*008150605s1995 no# 100 0 mul
*00901862cam a2200433 c 4500
*015 $a9707587$2nbf
*019 $bl
*020 $a8291636001$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999523691094702201
*035 $a(NO-LaBS)13982500(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100275818
*035 $a(NO-TrBIB)952369109
*035 $a952369109-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*041 $anob$aeng$anno$aswe
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a37.01
*080 $a37.011
*080 $a37.014
*08274$a370.78$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPa 12$2ubtkl/2
*1112 $aNasjonal fagkonferanse i pedagogikk$0(NO-TrBIB)90825261$_32757300
*24510$aKunnskap og utvikling$cMagnus Haavelsrud (red.) ; Norges forskningsråd i samarbeid med Seksjon for pedagogikk/skoleforskning ved Universitetet i Tromsø, Nasjonal fagkonferanse i pedagogikk 1994
*260 $a[Tromsø]$bUniversitetet i Tromsø$bBestilles hos: ISV-butikken$c1995
*300 $a262 s.$bill.
*500 $aBidrag på bokmål, nynorsk, engelsk og svensk
*500 $aSammendrag på engelsk
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-06
*653 $apedagogikk$autdanningsvesen$askolepolitikk$apedagogisk$aforsking$aforskning$aeu$autdanning$alæreplaner$aurbefolkning$autdanningspolitikk$akultur$asosiale$ainstitusjoner$akunnskapssosiologi$akunnskap$autvikling$afredspedagogikk$_114304400
*7001 $aHaavelsrud, Magnus$d1940-$0(NO-TrBIB)90053756$ered.$_11550100
*7102 $aNorges forskningsråd$0(NO-TrBIB)90671178$_11335700
*7102 $aUniversitetet i Tromsø$bSeksjon for pedagogikk/skoleforskning$0(NO-TrBIB)90971823$_114304500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008031104071$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*991 $avolumes$_10052300
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999523691094702202$b2021-11-14T20:56:56Z$z999523691094702202
^