*001905055
*00520250613141228.0
*007cr
*007ta
*008110826s1998 no 000 u nob d
*00901120cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999803804724702201
*035 $a(NO-LaBS)14715955(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100858864
*035 $a(NO-TrBIB)980380472
*035 $a980380472-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aSandvik, Kåre$d1967$0(NO-TrBIB)4033604$_52473100
*24510$aHow well does the firm know its customers? :$bthe moderating effect of market orientation$cKåre Sandvik, Kjell Grønhaug
*260 $aHønefoss$bHøgskolen i Buskerud$c1998
*300 $a[15] bl.
*4901 $aArbeidsnotater fra Høgskolen i Buskerud$vnr 21
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-03-23
*653 $akundetilfredshet$amarkedskunnskap$_115637600
*7001 $aGrønhaug, Kjell$d1935-$0(NO-TrBIB)90103624$_14476500
*830 0$aArbeidsnotater (Høgskolen i Buskerud : trykt utg.)$x0807-447x$vnr 21$w999700069854702201$_14949300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010032306053$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999803804724702202$b2021-11-14T20:58:15Z$z999803804724702202
^