
Marketing : an introductory text
Martin Christopher, Malcolm McDonaldChristopher, Martin · Bok · Engelsk · utgitt 1995
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001910932 *00520250613164809.0 *007ta *008150302s1995 xxk 000 u eng d *00901614cam a2200325 c 4500 *019 $bl *020 $a0333625862 *020 $a0333625870 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999521352054702201 *035 $a(NO-LaBS)13455663(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)952135205 *035 $a952135205-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aChristopher, Martin$0(NO-TrBIB)90147202$_42565400 *24510$aMarketing :$ban introductory text$cMartin Christopher, Malcolm McDonald *260 $aLondon$bMacMillan Press$c1995 *300 $axii, 336 s. *653 $amarkedsføring$abedriftsøkonomi$_53087500 *7001 $aMcDonald, Malcolm$0(NO-TrBIB)90219438$_28431000 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0333625862 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0333625870 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0333625862 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0333625870 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780333625873 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/3/7/9780333625873.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/0/7/0333625870.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/2/6/0333625862.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/3/7/9780333625873.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999521352054702202$b2021-11-14T20:58:56Z$z999521352054702202 ^