*001959787
*00520250613121937.0
*007ta
*008140409s2006 no 000 u nob d
*00901594cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788251922197$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990703519534702201
*035 $a(NO-LaBS)14430523(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)070351953
*035 $a070351953-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a37.012
*1001 $aMoen, Elin$d1968-$0(NO-TrBIB)6080921$_120886600
*24510$a"Da slipp du å sitt der å vær dum" :$ben fenomenologisk studie av gutters opplevelse knyttet til bruk av læringsstrategier$cElin Moen
*260 $aTrondheim$bTapir$cc2006
*300 $a93 s.$bfig.
*4901 $aSkriftserien Klasseromsforskning$vnr 17
*653 $alæringsstrategier$aleseopplæring$alesing$agutter$astudieteknikk$aselvregulert$alæring$atekstforståelse$amestring$alæringsstrategiar$abarn$_120886700
*830 0$aSkriftserien klasseromsforskning (trykt utg.)$x0807-0083$vnr 17$w999606134984702201$_15720000
*85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788251922197
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788251922197
*85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788251922197
*85642$3Miniatyrbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/7/9/9788251922197.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/7/9/9788251922197.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/7/9/9788251922197.jpg$qimage/jpeg
*901 $a80
*961 $a225$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990703519534702202$b2021-11-14T21:10:40Z$z990703519534702202
^