
Fra idé til ny virksomhet : en håndbok for nye vekstselskaper
Planen, gründen, wachsen (Originaltittel) · McKinsey & Company ; [redaktører: Odd Utgård og Helge Refsum]Bok · Bokmål · utgitt cop. 2007
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001961056 *00520230323100034.0 *007cr *007ta *008150806s2007 no 000 0 nob *00903850cam a2200733 c 4500 *015 $a0811752$2nbf *019 $bl *020 $a9788215011530$qh.$cNkr 329.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990710057144702201 *035 $a(NO-LaBS)21198546(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)071005714 *035 $a(NO-TrBIB)114757399 *035 $a(WOACT)0000012374 *035 $a071005714-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *0411 $anob$aeng$hger *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a65.016.1 *080 $a65.016.1$2UDC Medium edition *08204$a658.11$221 *08204$a658.11$222 *08204$a658.11$223 *08204$a658.11$qNoOU$223 *08274$a658.11$25/nor *08274$a658.11$qNO-OsNB$25/nor *0830 $a338.04$qNoOU$223 *084 $aK.6.6$2acmccs *24500$aFra idé til ny virksomhet :$ben håndbok for nye vekstselskaper$cMcKinsey & Company ; [redaktører: Odd Utgård og Helge Refsum] *2461 $aPlanen, gründen, wachsen$bmit dem professionellen Businessplan zum Erfolg$iOriginaltittel *2462 $aFra ide til ny virksomhet *250 $a2. utg. *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2007 *300 $a279 s.$bill. *500 $a"Andre utgave har blitt betydelig omskrevet og bearbeidet av Odd Utgård og Helge Refsum" - S. 9 *500 $a1. norske utg.: Oslo : McKinsey & Co., 2000 av Thomas Kubr, Daniel Ilar, Heinz Marchesi *500 $aNorsk og engelsk tekst *500 $aOpplagshistorikk: 2. utg., 2. oppl. 2009 (Nkr 339.00); 4. oppl. 2015 (Nkr 379.00) *500 $aTysk originalutg.: Zürich : McKinsey, 1997 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-10-14 *650 7$aEntreprenørskap$0(NO-TrBIB)REAL012501$2noubomn$_200487500 *650 7$aIndustrietablering$2tekord$_185740100 *653 $ainnovasjon$abedriftsetablering$aentreprenørskap$aforretningsplan$agründere$agrundere$agründerskap$anæringsetablering$averksemdsgrunnlegging$aetablering$abedrifter$aforretninger$anæringer$averdivurdering$apensum$atiø4250$_121009900 *7001 $aRefsum, Helge$d1947-$0(NO-TrBIB)90138115$emedarb.$_99599600 *7001 $aUtgård, Odd$d1981-$0(NO-TrBIB)7064733$emedarb.$_121010000 *70012$aIlar, Daniel$0(NO-TrBIB)650$tFra idé til ny virksomhet$_51884400 *70012$aKubr, Thomas$0(NO-TrBIB)644$tFra idé til ny virksomhet$_51884100 *70012$aMarchesi, Heinz$0(NO-TrBIB)649$tFra idé til ny virksomhet$_51884500 *7102 $aMcKinsey and Company (konsulentfirma)$0(NO-TrBIB)90163176$_36323600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011101408119$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Beskrivelse fra forlaget (kort)$uhttp://www.universitetsforlaget.no/boker/admin/oekonomi_regnskap_skatt_og_finans/katalog?productId=793564$qtext/html *85642$3Forfatterveiledning$uhttp://www.fraidetilnyvirksomhet.no/$qtext/html *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8215011535 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788215011530 *85642$3Innholdsfortegnelse (faksimile)$uhttp://www.universitetsforlaget.no/content/redirect/?marketplaceId=200&languageId=1&logicalTitle=imported_toc_9788215011530$qapplic/pdf *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8215011535 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788215011530 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/0/3/9788215011530.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/0/3/9788215011530.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/0/3/9788215011530.jpg$qimage/jpeg *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:990710057144702202$b2021-11-29T03:21:24Z$z990710057144702202 ^