*001989496
*00520240321133121.0
*007ta
*008211209s2021 no a e 00 0 mul
*00901785nam a2200337 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788232661909$qheftet
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999921623798002201
*035 $a(NO-LaBS)15526057(bibid)
*040 $aNO-OsNB$bnob$erda
*0410 $anob$aeng$beng
*1001 $aAas, Hanne Kristin$d1969-$0(NO-TrBIB)1634281491666$4aut$_289312700
*24000$aProfesjonsutvikling for inkludering$_174209200
*24510$aProfesjonsutvikling for inkludering :$ben studie av læreres samtaler i Lesson Study-arbeid$cHanne Kristin Aas
*264 1$aTrondheim$bNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for lærerutdanning$c2021
*300 $a1 bind (varierende paginering)$billustrasjoner
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*4901 $aDoktoravhandlinger ved NTNU$v2021:363$x1503-8181
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2021
*546 $aSammendrag og artiklene på engelsk
*655 7$aDoktoravhandlinger$0(uri)https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61$2ntsf$_202811400
*7001 $aAas, Hanne Kristin$d1969-$0(NO-TrBIB)1634281491666$tProfesjonsutvikling for inkludering$_289312700
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$0(NO-TrBIB)90866400$4pbl$_10132100
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bInstitutt for lærerutdanning$0(NO-TrBIB)1492758309373$4dgg$_204474200
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utgave)$x1503-8181$v2021:363$w990402410684702201$_10132300
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999920177397002202$b2021-12-10T03:27:27Z$z999920177397002202
^