Hopp til treffliste
Hopp til hovedmeny
Depotbiblioteket
Logg inn
Søk
Vis filter / sortering
Biblioteket
Vis søkeresultat
Nullstill filter
·
Vis kun ledige titler
Søk kun i bestemt felt
Søk i alle felt
Tittel
Ord i tittel
Forfatter/Medvirkende
Emne/Omtalt
ISBN
Dewey-nr
Avgrens avdeling
Alle avdelinger
Biblioteket
KLASSESETT
Automatlager
Fra år
Til år
Vis søkeresultat
Del dette søket
Lagre søk
21 treff
Sortering
Relevans (titler likest søkeord først)
Popularitet
Antall stjerner
Utgivelsesår (nyeste først)
Utgivelsesår (eldste først)
Tittel
Tittel (Å - A)
Person
Person (Å - A)
Sortering
Bilde mangler
Alle ansatte er markedsførere
Magne Supphellen
Bokmål
Artikkel
Vis mer
Bilde mangler
Arbeids- og næringslivet som misjonal arena : momenter til en tverrfaglig forskningsagenda inspirert av arven etter Hans Nielsen Hauge
Magne Supphellen
Bokmål
Artikkel
Vis mer
Bilde mangler
Hvorfor og hvordan integrere bærekraft i merkeposisjoneringen
Magne Supphellen
Bokmål
Artikkel
Vis mer
Bilde mangler
Informasjon for markedsstrategiske beslutninger om utenlandske feriegjester : behov, tilgjengelighet og bruk av informasjon blant norske reiselivsprodusenter : en eksplorativ forstudie
Supphellen, Magne
Inngår i serie:
SNF-rapport (nr 23/1994)
Bok
·
Bokmål
·
1994
·
Les på nett
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Markedsorientert utvikling av produktkonsepter: et metodisk overblikk
Supphellen, Magne
Inngår i serie:
Arbeidsnotat / Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning (nr 40/1994)
Bok
·
Bokmål
·
1994
·
Les på nett
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Metodologiske årsaker til at markedsførere undervurderer betydningen av bedrifters sosiale ansvar
Magne Supphellen
Bokmål
Artikkel
Vis mer
Bilde mangler
Valg av metoder for identifisering av produktattributter : normative perspektiver og kritisk evaluering av alternative metoder : delrapport 1
Supphellen, Magne
Inngår i serie:
SNF-rapport (nr 32/95)
Bok
·
Bokmål
·
1995
·
Les på nett
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Consumer ethnocentrism in evaluations of superior foreign brands and inferior domestic brands : a study of Polish consumers
Supphellen, Magne
Inngår i serie:
Working paper / Foundation for Research in Economics and Business Administration (no. 03/2000)
Bok
·
Engelsk
·
2000
·
Les på nett
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Effects of brand personality on evaluations of western brands in Russia : the moderating role of consumer ethnocentrism
Supphellen, Magne
Inngår i serie:
Working paper / Foundation for Research in Economics and Business Administration (no. 36/2000)
Bok
·
Engelsk
·
2000
·
Les på nett
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
SMB's in search of international strategic alliances : perceived importance of personal information sources
Supphellen, Magne
Inngår i serie:
Arbeidsnotat / Stiftelsen for samfunns -og næringslivsforskning (nr 51/99)
Bok
·
Engelsk
·
1999
·
Les på nett
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Testing country brand slogans: Conseptual development and empirical illustration of a simple normative model
Supphellen, Magne
Inngår i serie:
Reprint / Institute for Research in Economics and Business Administration (no. 16/02)
Bok
·
Engelsk
·
2002
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
The Impact of anonymity in elicitation of brand associations : theoretical and empirical developments
Supphellen, Magne
Bok
·
Engelsk
·
1998
·
Les på nett
Ledig
Vis mer
Markedsføring : verdibasert forventningsledelse
Bok
·
Bokmål
·
2023
Ledig
Vis mer
Markedsføring : verdibasert forventningsledelse
Magne Supphellen, Helge Thorbjørnsen og S...
Bok
·
Bokmål
·
cop. 2014
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Rekruttering av innvandrere med høyere utdanning
Kvitastein, Olav A.
Inngår i serie:
SNF-rapport (nr 71/96)
Bok
·
Bokmål
·
1996
·
Les på nett
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Identifikasjon og ledelse av langsiktige merkeallianser : et rammeverk
Sven A. Haugland
Bokmål
Artikkel
Vis mer
Bilde mangler
Bør norske merkevarer i asiatiske markeder kulturtilpasses? : krysskulturelle forskjeller i emosjonelle responser på reklame
Njål Sivertstøl
Bokmål
Artikkel
Vis mer
Bilde mangler
Sosialetiske tema på norske prekestoler?
Svein Olaf Thorbjørnsen
Bokmål
Artikkel
Vis mer
Bilde mangler
Brand extension evaluations: The importance of perceived similarity and subjective knowledge
Hem, Leif Egil
Inngår i serie:
Discussion paper / Norges handelshøyskole, Institutt for strategi og ledelse (SOL 2, 2004)
Bok
·
Engelsk
·
2004
Ledig
Vis mer
Bilde mangler
Entrepreneurship in Norway's economic and religious nineteenth-century transformation
Bruce R. Dalgaard
Engelsk
Artikkel
Vis mer
Bilde mangler
Method effects in attribute elicitation : a multidimensional comparison of four techniques
Lines, Rune
Inngår i serie:
Working paper / Foundation for Research in Economics and Business Administration (no. 18/1995)
Bok
·
Engelsk
·
1995
·
Les på nett
Ledig
Vis mer
Ikke det du leter etter?
Mente du?
Supphellen
Suphellen
Magne
Mo Magne
Sapp Ellen
O Magne
R Magne
Mange
Mage
Magnet
Søk og bestill fra andre bibliotek:
Biblioteksøk